wtorek, 7 stycznia 2014

LBA


Po raz pierwszy zostałam nominowana do LBA! Thanks :***

pytania do mnie


1. Jak masz na imię?
 Julia Anna, ewentualnie Król Julian ; ) 
2. Grasz na jakimś instrumencie?
Pianinie, gitarze, flecie (na tym ostatnim w szkole. wrrr... nienawidzę szkoły, wrr... nienawidzę fletów)
3. Ulubiony przedmiot w szkole?
Angielski!!!!! no i plastyka łoczywiście!
4. Najśmieszniejsza przygoda twojego życia (jeśli można wiedzieć)
trochę tego dużo (czyt. moje życie jest śmieszniejsze od pingwinów z Madagaskaru !) 
5. Jesteś zakochana ?
 tak troszeczkę...
6. Ile masz lat? 
czekaj ile ja mam lat... 75 miliardów, ale wszystkim mówię, że mam 12.
7. Chcialabyś zmienić coś w swoim życiu ? 
mieć mniejszy nos i zlikwidować wroga otwartą ręką i przemocą!
8. Pokażesz nam swoje zdjęcie ? Jestem zua.xd (Jak niechcesz to nie musisz)
yyyyyyy nie bo....... nie jestem fotogeniczna, ale mam moją podobiznę(tak jestem ubrana, okulary zerówki) zrobioną rzez siostrę


9. Byłaś za granicą? 
kochana, zwiedziłam większą część Europy, a zamiast na narty, co zresztą jest bardzo denerwujące jadę do Mediolanu
10.Psy vs Koty
mam kota ale psy też kocham
11.Lodo vs Mechi
Mechi, nie Lodo,obie, tak na pewno, chyba, nie wiem, nie, nie krzycz n mnie!!
12.Ulubiony kolor.
Niebieski i luziowy jak się baaardzo błyszczy!! ( nie no żart, niebieski, ale błyskotki też wielbię)

moje nominację podam później.
baju! Nelly

4 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do LBA!
    Szczegóły nahttp://violetta-story-leonetta.blogspot.ie
    Gratki :D
    Emma****

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowan
    A do LBA szczegóły tu http://myhistoryofleonetta.blogspot.com.
    Gratuluję

    Lola<333333

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje,
    Zapraszam do mnie
    leonetta-miloscodpierwszegowejrzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń